Tuesday 17 June 2014

1st Giveaway by Airin

TEKAN SINI untuk join GA 

SYARAT-SYARAT : 
  1. Warganegara Malaysia. *asli tau bukan ciplak* 
  2. WAJIB ada blog dan facebook 
  3. Follow BLOG PENGANJUR 
  4. Buat satu entry yang bertajuk 1st Giveaway by Airin . setiap blogger MESTI review pasal blog penganjur . isi entry adalah umum dan terpulang kepada para blogger *suka hati nak buat macam mana pon* 
  5. Like , follow , share pic , blog , instagram , twitter , and facebook para sponsor 
  6. Jujur sejujur jujur nya :) 
p/s : blogger yang tiada twitter atau instagram juga dibenarkan untuk join GA ini :)
#GA terbatal jika penyertaan kurang daripada 45 orang 
#Tarikh luput penyertaan pada 19 Julai 2014 



Review blog penganjur 

Assalamualaikum 


nie header blog penganjur which is her name is Khairina Aida *nice name* :) kalau singgah blog nie memang aku jadi gila . why ? sebab aku suka main header blog die . haha . pusing-ii gitu XD 

okay . 1st impression aku bila aku bukak blog nie - "pink" haha XD i used to like pink tapi sekarang dah tukar kat purple pulak . sebab purple tu buat aku rasa macam err bole jadi gila bila pandang *tu aku la bukan orang lain* tapi tak bermakna yang aku BENCI warna pink ok :) 


1st entry yang aku baca dekat blog nie :) 


lepas tu aku stalk la yang lain-ii sebab keje stalk-ii orang nie dah macam hobi dah kat aku XD . macam-ii entry yang dia buat . tapi entry die yang paling paling paling paling *ha kau banyak nau pulok* paling aku suka adalah entry yang die buat pasal Fatin Liyana . aku memang suka kalau baca fatin liyana nie . tak tau la kenapa . *sengeh* 

lepastu dia suka buat tutorial . yang penting nye tutorial yang dia buat semua nye memang SANGAT-SANGAT berguna Jah ! simple lagi tuh . aku paling suka tutorial dia yang cara nak download video dari youtube . memang sangat berguna . and jangan lupa pesan blogger nie tau . TUTORIAL BUKAN UNTUK DOWNLOAD VIDEO LUCAH *bagus bagus* nak tengok ? TEKAN SINI 


paling penting blog nie memang best dan sangat-ii menarik minat kita untuk baca . tak jemu punya la . sekian sahaja review daripada saya . *tak best langsung . tak layak jadi juri mana* 

okay la . that's all for now . tatatititutu . muah ! muah ! 

love , 
miss mustache :* 

No comments:

Post a Comment